Saturday 9 April 2011

suka suki...

Alhamdulillah hari nie aku tiba di dungun kul 4.30 petg setelah 3 hari berada di umah.....
Berat ati aku nak tinggalkan umah coz x puas agi dok umah....But life must go on kat Dungun...
Study...study...n study.....(study kew aku..hehehehehheee)

Aku nak story ckit bile aku kat umah....Boleh x....(x bolh pn, ape aku kisah...blog aku.hahahahha)
Mula2 kau sampai kew umah, 1st aku bt adalah tgok "anak2" aku yg dalam akuarium 2..
Tp sedih siot bile tgok "anak" aku ramai yg mati...
Dlu ade 2 kolam "anak" aku....Skang tggal 1 kolam jew....
X sanggup aku nak tgok... ;_(
Tp xpelah....setiap yg datg, pasti akn pergi...

Masa aku kat umah 3 hari 2, ade jew benda2 yg x diingini berlaku...
Kematian la...Pergaduhan la....i2 la...ini la....Macm2...

Masa aku balik, sempat lgi aku berpesan kat "anak2" aku....
"dok baik2 erk sayg...beranak lgi ramai2 k.."heheheheheheh....

Masa aku dalm bas, kerja aku hanya tido....Letih coz 2 malm berturut2 aku tido lewat...
Kul 3,4 am aku tido....
Kerja aku masa tido lewat 2 hanyalah ber'skype' gan my honey..(nazaratul nadia)....
Line ok la katakan..hahahahha

Best n epi bile dapt tgok my sweet.....
Bergurau senda, gelak ketawa, tgok die senyum....Semua la.. I LOVE U SAYANG... <3<3<3<3..
Tq 4 everytg....Make me smile always...

Tpi bile berada kat Dungun, aku gan die jarng dapt skype coz ine x ok....!!!
Bernggang jgak kadang2 2...Ase macm nak balg jew BB aku nie..(BB=Broad Band)...
Tapi die selau dihati aku..hehehehhe...

K la...sampai dicnie dlu....
X tahu nak tulis ape lgi..
Assamualaikum....
Bye2.....!!!

1 comment:

cik nad said...

heeee.. yunk!! :) i love you more!!! infinity! :)

thnx gak sbb sanggup tydo lwat.. hahah :P nnty byle kyte cuty, kyte skype lagy okeee!! :)