Tuesday 19 April 2011

Kusut....

Hari nie seharian aku x study pe2 coz pale aku kusut sgat2.....SUMPAH...!!!
 Petg nie aku ingt nka study la ckit2 tp bile aku call nadia, member die angkat n bgt nadia pengsan....
Skang ade kat hospital.....
Mau x cuak aku....sentuh nasi pun x aku hari nie.....

Aku pn x tau betul @ x berita yg aku terima 2 coz bile aku tanye imran, imran bgt nadia ok jew td...
"Tgah study kat cafe td elok2 jew imran tgok...".. lg bertambah kusut pale aku...

aku dah la nak final......
lau ake x ambik final, de la yg membebel kat aku....
Tp mcm ane aku nak study lau situasi mcm nie....adoiyai...!!!!
PENING LA MACAM NIE.....!!!!!!!!!!! SUMPAH...!!!

Aku ingtkan semakin dekat gan final,,,....semakin aku nak study....
Tp lain plak jd nye...dah la aku sekor2 kat bilik mcm B**** kena tambat kat pokok kelapa.......
Nak harapkan member2, xdenye yg datg bilik aku nak study.....ade member pun, mcm xde member aku nie...
Baik aku hdup dalm gua....lgi best...berkawan gan haiwan....

Entah la...aku xleh nka cakp cam ne aku rase skang....
RISAU.....TAKUT......KUSUT.....SERABUT.....semua ade la.....
Hanya Tuhan jew la yg thu ape yg aku rase skang nie.....
Aku dah nak tutp fon dah mulai petg nie....
Sape2 nak contact aku, cari la dengan usaha korg sendiri erkkkk...
Aku mahukan ketenangan....

Bye2..
Wassalam....

No comments: