Thursday, 14 April 2011

sedih......

terjadi lgi la nampaknye kejadian yg dlu2......
tp masalahnye ape plak salah aku kali nie yew.......
aku pun x thu la......mgkn jgak cos blog aku kot....
tersalah post KOT.....!!!!!

tibe2 my "honey" send msj "nad benci mie...jgan contact nad agi..."...
pelik jgak aku rase....errrmmm... ;_(....

nampknye peluang untuk aku bersame gan die dah xde dah coz ini peluang terkahir aku bersamanya.......
ape la nasib aku nie.....x hbis2 ditimpa masalah...
aku dah la nak final nie.....

aku dh bt keputusan aku xnak ambik final sem nie....
aku serabut.....sumpah aku xnak ambik final...
aku nak balik kelantan la lau mcm nie........

tp lau aku balik, pasti family aku akn marah kat aku.......
hbis 2 ke mana aku nak g ya allah lau mcm nie la idup aku.....
aku dah xde tempat nak bergantung dah....sedih siot...

xpelah....di mana kaki aku berpijak, d c2 la aku akan duduk...
untuk sape2 yg nak cari aku, baik lupakan jew la niat korg 2.....
aku dah xde kat dungun......bye2 dungun...

2 comments:

nadmie92 said...

syg.. amek final k..? kyte same3 fight utk final eh..? kyte tgk sape lagy tggi pointer k..? hee :)

syg.. bby bukan sengaje nk cetus kan mslh ny... abg fhm kan.. abg pon dah taw kan knape ???

hurmm syg... semua owg ade mse silam.. bby pon ade.. plis.. let go that gal.. plisss.. im begging u
:(

azim said...

ok la by,,..