Thursday 21 April 2011

letih glor kot....

Semalam aku study memg kaw2 gler coz hari nie aku ambik 2 paper....
PAD 254 & PAD 204..... memg leth gler...!!!!
Aku tido cuma 2 jam jew semal....kul 2 aku tido...kul 4 aku bangun....!!!!
1st paper aku start kul 9-12pm...n 2nd paper kul 2.15-5.15 pm....
Bapak letih kot study cam 2....

 Lepas habis jew paper petg td, aku ase mcm nak menjerit jew.....segala usaha aku alhamdulillah berbaloi la.....
tp x thu la lepas x paper aku td.....insyaaallah lepas....!!!!!
Tp ayat yg pertama kuar dari mulut aku adalh "alhamdulillah....selesai semua sekali hari nie.."

2 my honey....tq coz semalm sggup temankan aku...
Die selalu ade gan aku saat aku perlukan die.....!!!
Rugi wei sape yg lepaskan Nazaratul Nadia ooiiii....
Tp skang die dah jd milik aku.....xde sape dah bolh ambik...
Nak boleh....face me first...!!!!hahahahahahhaha
Kan honey kan...abg sayg honey.....!!!!

 My next paper on 26/4...tuesday...!!!
tp 2 paper seng la ckit...paper statistik...

Honey....nanti temankan abg lgi erkkk...
Boleh x..hehehehehehehehe.......

aku bersyukur ka coz ade nazaratul nadia yg selalu ade gan aku x.....
X kira wak2 aku sakit, atau waktu aku seng...ini adalh bakal isteri yg aku cari....
N bakal ibu kepada anak2  ku,.....heheheheheh....insyaallah....amin....
memg aku x pernah menyesal ade nazaratul nadia....sumpah...!!!!
heheheheheheh....ana uhibbuki fillah....

1 comment:

cik nad said...

my lovely zauj... tq coz feel the same way with me :)

ana pon xpernah mnyesal ade azim muhaimin dlm hdp ana :)

u r my ZAUJ.. ingat tuu.. that y im always beside you :) okeeee? :)

azim muhaimin, ana uhibbuka fillah aidhon :)