Friday 3 June 2011

further my study...

Hari ini hari yg ke 6 aku kat uitm Dungun....boleh tahan jgak la sem baru nie....
N also feel so tired so much coz jalan jauh....
Dari kolej ke kuliah...hehehehehe...xpe la...study punya pasal an...

perasaan aku kat cnie untk semgggu nie still agi seronok coz member2 aku still ade gan aku...
Rasa letih aku akan hilang hujung bulan 6 nanti....hehehhe..
U know y,,??? coz aku nak beli nak beli basikal..insyaallah...!!!

Tentg my zaujah alhamdulillah ok jew kami....
Skang die ade kat kg die kat Perlis...
Rindu kot kat die....lame x tgok an..hehehehe..
Nazaratul nadia....!!!! Rindu abg x,..???(macm die dgr)
Skang nie aku sedang baiki hubugan aku gan die yg semakin renggang...
Alhamdulillah aku dapt atasinye...
BBY....AISHITERU....!!!!

Aku ase sampai cnie jew kot....
Esok aku update agi...insyaallah...
(nant ade org bebel kat aku x update blog)...hhhehehehehe...
Cer teka....cer teka sape...??hehehehe

No comments: