Wednesday 8 June 2011

semakin hari semakin letih...

Semakin hari aku rasakan kehidupan aku semakin letih.....letih dengan segala2nya...
Letih kew kelas, letih dok dalam bilik....Letih dengan kehidupan kau skang...
Macm2 aku kena lalui skang kat kampus....enth la kenapa....!!!!
Aku sendiri pun xleh nak jawanb persoalan itu kerna aku sndiri x thu npe aku letih...

Sejak aku kembali kew Dungun nie, aku semakin rasa hilg selera makn...
Asyik pkirkan sesuatu yg aku snediri x thu ape yg aku pk....
Mgkn Tuhan je yg thu ape yg aku pikirkan...

Aku dengan my honey alhamdulillah kami xde kontroversi...(mgkin)..
Aku gan die skang jarg sangt bercontact coz aku xde masa nak spend time gan die....aku leth..!!!
Aku tau 2 semua.... Tp harap2 die memahami la situasi aku skang...
Die pun bru ok dari demam....Dah 2 hari die demam tp hari nie sku tgok mcm dah ok...

Aku kat cnie still agi macm dlu..........sedih jew memanjang.....
Bila kengkan balk, aku bru thu yg aku kat cnie xde member yg betul dapt aku tumpg perasaan n ati aku...
Aku xde tempt nak mngadu....

Malam nie aku ade meeting tp aku x tau aku nak g kew x meeting 2 coz aku letih sgat2...
Tp xpelah....asalkan aku x sush kan hdup org pun aku dah bersyukur alhamdulillah....
Biarlah..xpe...aku sakit pun, aku x sushkan sesiapa...hehehehhhheeee....aku epi gan idup aku walaupun aku dalam ati aku sedih.......

Aku rasa biar la sampai dlu luahan ati aku......
Sape2 yg bace luahan ini, harap tolg la gembirakn hidup aku nie.....
aku x minta pe2 pun dari korg k...i2 jew yg aku mahukan....

Assalamualaikum..
Insan yg sedih...

No comments: