Tuesday 3 May 2011

aku kena memahami...

Hari ini hari ke-2 aku berada dirumah n sudah terasa bosannya.....
Pada mulanya aku ingt nak cari kerj a jew tp tgok pada masa skang, dah x sempat kot nak cari kerja....
Errrmmmm....hari ini hari yg paling membosankan bg aku....
Aku dok sorg2 melayan POOL dalm fb...hehehhehe

Aku xde teman hari nie...
Ade sape2 x bolh temankan aku...hehehehehhehe....
Nadia busy coz jaga adik die yg kurg chat..so aku kena la memahami...
Budak2 kan....lau dah demam, mesti manja semacm....
Sampaikan aku dengan die hari ini memg xde contact lgsg la...
Lau ade pun, cma 2,3 mint jew contact...
So, aku kena la faham..

Aku x thu nak cakap mcm ane.....
Ape yg aku bolh katakan, aku bosan la....
Alhamdulillah malam nie, my family ajak aku keluar g makn....
Family aku cam thu2 jew aku x makan lagi hari nie...
Hati seorg ibu gan ayah nie memg sush nak dijgka...Betul x...???

Macm ane la gan hari2 esok yew....Adakah same macm hari nie...????
Hanya tuhan jew yg thu coz kite xleh meramal masa depan walau pun sesaat....
Ingt esok ajak member2 kuar g jalan2 lau jdi la.....hahahahahaha....

K la...aku xde mood dah nak menaip...
So, out lu...
Assalamualaikum....

No comments: