Sunday 8 April 2012

pale nak pecah....

malam nie pale aku sakit sgat2....x thu la npe....
pas2 aku call nadia bgt yg aku sakit pale tp lain plak jdinye....
sedh plak aku jdinye...
aku x thu nk luahkn kat sape sakit aku nie.....
tibe2 aku teringtkan die....

aku mintk die "picitkan" pale aku tp die cakp die mals....
aku cma nk tgok sejauh mana die still saygkan aku....
tp tanggapan aku salh....
bile aku tanye "sayg sye x..??.."
die jawb "TAK SAYG.."..
kalau korg ditempt aku, ape yg korg rase ble org yg korg sayg jawb mcm 2....

kawn2 die lgi la perli2 aku sebb aku post kat fb aku sakit pale...
aku cakp la aku just nk luahkn ape yg aku rase skang....
tp kawn die cakp luah kat allah....
terus aku terdiam x terkata ape2 sebb aku x bolh nk cakp ape2....
sebb aku memg x pernh lupakn allah....tuhan yg satu..

xpelh...sakit, demam, mati aku sekalipun, aku xnak sushkan sape2 lgi....
sebb bukn ade org pedulikn aku pun.....hdup pun bt sushkan org jew...
k la...assalamualaikum...

No comments: