Monday 30 January 2012

mgkn ini adalah aku...

sejak 2,3 hari nie, aku selalu jew sakit2 pale....x thu la npe....mgkn penyakit lama datg kembali...
luaran mgkn aku nampk sgat2 gembira tp didalm hanya tuhan je yg thu...
kau x thu nak cakp cam ne....
sebb ini adalah aku...
t.kasih aku nk ucapkan kepada sayg aku sebb selama ni apt bertahan gan sikap aku yg keras kepala...
aku skang dgan die alhamdulillah xde ape2 halangan lagi antara kami...
tp kadg2 2 ade la jgak bermasam suara(sebb x jmp face 2 face)...
tp aku x pernh ambil hati gan kata2 die kat aku sebb aku fahm dgan suikap die...hehehehehe
mgkn jgak sebb aku nie jenis yg penyabar dan x seng untk marh kat org...
tp ape yg aku tau, aku tetp sayg n cinta die walaupun ape yg terjdi antara kami...
sebb ini adlah aku yg penyabar n x mudah marh kat org... :)

rindu plak aku nk g jmpe gan die....
teringt balik saat2 aku g jmpe die baru2 nie....
segala apa yg trjdi masih lagi segar dalm ingaatan aku....
sebb aku bukn nyanyuk an..hehehehe
sayg masih ingt lagi x...?????

aku sebenarnye xde pe2 yg nak kgsi sebb aku tgah sakit pale ckit nie...
biase la....nk "GO" dah kot....hehehehhe...
k la.... bye2...:)

love nazaratul nadia so much...

No comments: