Saturday 14 January 2012

kena marah... ;_(

sejk aku balik dari jumpe sayg ku..
aku selalu kena marh kat die...
bolh dikatakn tiap2 hari aku kena marh...
kadg2 aku menngis pun ade tp apakn daya aku hanya menangis dalm hati...
pantg aku bt salh ckit jew...aku pasti kena marh...

Tp aku mengalh sebb aku saygkan hubungan aku gan die....
walau ape pun yg terjadi aku akn tetp sayg kan die...
bile die marhkan aku, aku terasa sgat2 mcm aku nie xde guna untk die...
selalu jew bt die marh kat aku....

disaat aku bersedih, hanya hati n perasaan aku jew yg menjadi peneman aku... 
aku xde tempt nk mengadu....
kebanyakkannya aku yg mengalah sebb aku xnak perkara 2 berpanjangan...
aku tau aku bukn manusia terbaik lagi dimata die...
aku bukn insan yg sempurna untk die...
tp aku hanya manusia biase....
yg x lekang dari bt silap.....
pernah 1 kali die marhkan aku sampai nk mintak P**** gan aku
(aku xnak cakp sebb ape yg kite cakp 2 sebuah doa, aku xnak mendoakn perkara2 yg buruk aku gan die)
apa yg aku mampu katakn sekarg adalah aku akn cuba jd yg terbaik untk die....

dah dekat semggu dah aku balik dari jumpe dan die..
segala kenangan aku gan die masih segar dalm ingatan aku....
kami masak sama2, g beli barg dapur sama n macm2 lagi la kami bt bersama...
alhamdulillah aku rase bahagia sgat2 masa bersama gan yg tersayg.....
segala yg berlaku disaat kami bersama akn ku ingt sampai bila2..
n xkan luput dari ingatan aku sebb i2 kenangan manis bt aku...

insyaallah ape yg aku lalui skang, aku akn tempuhi dengan tabah n sabar...
ane ade laut x bergelombang kan...tul x..????
tp ape yg aku thu aku akn tetp menyayanginya n menjaganya dgan sepenuh hati aku...
sebb AKU SAYANGKAN NAZARATUL NADIA....





No comments: