Sunday 23 September 2012

perangai pelik tentg si "die"...

assalamualaikum....

hehehehe..dah lame aku x berceloteh dicnie...
sebb xde mase kot nk story mory..
lg pun aku nie buknnye rjin sgat menaip nie..tp hari nie aku kuatkan semngat untk menaip..hehehhehhhe

ok la....straight 2 the point..
hari nie aku nk berceloteh tentg "seseorg" 2.....
aku nk cerita pasal seseorg yg aku knal sgat2....
dah dekat 2 tahun aku knal die..hampir2 two years la seng kate..
die adalah insan yg ku sayngi sgat2...
die nie ade perangai yg pelik2 ckit...
kalu korg nk tau mcm ane peliknye perangai die, meih aku cite kat korg...hehehehehe

List perangai2 "die" yg sye thu....:
1. suka tido dgan suara yg berbunyi spt bercakp sorg2..
2. suka menyanyi..(memg suara die sedap pun)...
3. manje (gan aku jew kot) tp tegas dalm situasi tertentu...
4. kalau tido suka sgat surh aku temankan....
5. tido selalu jew terkejt mcm baby....(aseny die lau tido kna bekung kot mcm baby..hehehehe)
6. seorg yg rajin...(lau kat umah memg die 100% la bt kerja)
7. kuat semangat.....(aku jew kot yg thu semngat die kuat mcm ane)
8.pandai masak..(sedap die masak..aku dah test dah)
9.kuat menangis....(kuat kew..jarg2 jew kot)
10. bile die mengamuk, rimau pun lari....hehehehehe
11.suka warna putih...
12. x suke bermack-up...
13. gelak die memg lawak...mcm org x cukp nafas g2..hehehehehe(aku suke sgat perli gelak die)...

yang paling pentg sekali perangai die adalah...........................................

JENG..JENG...JENG.....





















15. SUKA TIDO GENTEL BANTAL...MCM BUDAK2 TIDO...(lau die thu nie mati aku)..hehehehe..jgan marh yew sayg.....

tp dgan perangai2 mcm 2 la yg bt aku saygkan die sgat2....
sush nk aku lupakan semua 2...
aku bnyak kenangan gan die...suka, duka...semua aku dh lalui gan die.....

AKU SAYANG DIE...<3<3<3

k la dlu..nnti aku bgt lgi pasal si "die" k..hehehhehe..
assalamualaikum...

No comments: