Saturday 3 September 2011

aku sendirian

Hari nie aku sendirian tanpa berteman...
Aku dah xde sape2 dah skang nie.....aku redha...!!!
ape yg bolh aku katakan aku hanya manusia biasa yg hina dimata semua org.....
aku jahat...aku x pandai jaga ati org lain....org yg aku sayg...org yg aku cinta....
begini lah nasib aku sbgai org yg hina...jijik...keji...!!!
xpelh....aku terima lau ini adalh takdir untk aku yg tuhan telh tetpkan...

Untk org yg aku sayngi...!!
maafkan sye sekiranya sye nie telh menyushkan hidup awkk..
sye sedar sye nie x setaraf gan kehidupn awk...
malah sye juga sedar yg sye nie x mcm laki lain...
sye bolh mati bile2 mase jew...
skang nie sye harp awk berbahgia lh dengan hidup awk...
sye redha sekiranya ini yg berlaku antara kite...
maafkan sye yew...

sye akn g jauh awk..n mgkn awk dah x dapt tgok sye agi...
gan baki sisa2 hdup sye nie, sye nk tgok awk epi...
sye nk tgokk awk senyum
 gan hidup awk....tp sekiranya sye sempat melihat kebahagiaan dalm idup awk....
sye akn pejam mata gan teng sekali..

sye saygkn awk n sye akn tggu awk di pintu syurga...
doakn sye n ingtlh sye dalm ati awk n juga dalm doan awk...

No comments: