Saturday 23 July 2011

kisah hari ini..

bgun pagi gosok gigi...
cuci muka...pakai baju....
makan roti...minum kopi.....
Badan chat....seng ati......hahahahaha

assalamualaikum semua....
chat kew....??
lame aku x update blog aku nie coz aku memg x suke menaip....
hari nie aku x berapa nak epi...
lau nak tau kenapa, nanti la aku cite k.....hehehehhe

nadia...
mcm 2 la aku gan die....alhamdulillah ok...
cma semalam aku gan die ade kontroversi ckit...
coz aku marahkan die....
X SUKE SILAT.....!!!!
yg lagi aku nak tambah marah semalam...
bile aku call, die x angkat...kata nk msj tp diam jew...
ok la....fine...aku diam kn diri jew semalam...
xnak la cite panjg agi....
buat aku ase cam x seng fok la...
ok la...aku bye2 dlu...wassalam

1 comment:

cik nad said...

ammmbbooii3... sweet! suke yg
"bgun pagi gosok gigi...
cuci muka...pakai baju....
makan roti...minum kopi.....
Badan chat....seng ati......hahahahaha"

HAHAHHAAH.. mmg bessttt!!